تکلیف گل یاس


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

این منم غریبه با من
 
خالی از احساس یک زن
 
برگی ام که رفته بر باد
 
اسمی اَم که رفته از یاد
 
دل به عشق تو سپردم
 
تو رو سخت به دست اوردم
 
خودم رو با تو شناختم
 
هر جا هستم
 
هر جا هستی
 
توی قلبم ریشه بستی
 
هر جا باشم
 
هر جا باشی
 
نمیشه از من جدا شی
 
سهمی از تو تا قیامت
 
توی قلب من اسیره
 
دیگه هیچ کی نمیتونه
 
اونو از من پس بگیره
 
رفتی اما به تو سوگند
 
بی تو روحی توی تن نیست
 
کاشکی اینو میدونستی
 
دیگه هیچ کی مثل من نیست
 
بعد من هرگز کسی باز واسه تو جون می سپاره
 
وقتی که غرق سکوتی نفسات رو می شماره
 
بعد من کی اسم تو باز می نویسه روی شیشه
 
بگو تکلیف گل یاس با تن شبنم چی می شه ؟؟
 


دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 12 بهمن 1391 | 11:36 | سارا جون |

Sara